Specjalista chirurgii ogólnej

Esperal – Warszawa

esperal warszawa

Co to jest Esperal?

Esperal jest lekiem stosowanym w leczeniu nadużywania alkoholu. Chemicznie jest on inhibitorem dehydrogenazy aldehydowej, enzymu przekształcającego aldehyd octowy (główny metabolit alkoholu etylowego) do kwasu octowego.

W przypadku spożycia alkoholu etylowego, po wszczepieniu leku, dochodzi do wzrostu stężenia aldehydu octowego w organizmie i wystąpienia objawów zatrucia tym związkiem takich jak:

zaburzenia rytmu serca, hipotonia, zapaść sercowo-naczyniowa, dławica piersiowa, zawał serca,

zaburzenia neurologiczne, obrzęk mózgu, krwotoki
w ośrodkowym układzie nerwowym.

Ciąża i laktacja

Nie stosować w ciąży i w okresie karmienia piersią.

Esperalu nie stosujemy w sytuacjach:

1. Nadwrażliwości na Esperal i tiokarbaminiany

2. Stanu upojenia alkoholowego, spożywania napojów zawierających alkohol etylowy lub stosowania  preparatów zawierających alkohol w ciągu ostatnich 12 godzin przed zabiegiem

3. Stwierdzonej niewydolności serca, choroby niedokrwiennej serca, nadciśnienia tętniczego, przebytej niewydolności krążenia obwodowego

4. Zaburzeń psychicznych, psychoz (z wyjątkiem przebytych ostrych psychoz alkoholowych) i prób samobójczych w wywiadzie.

Zabieg implantacji ( wszycia ) esperalu

wykonuje doświadczony chirurg w znieczuleniu miejscowym i jest całkowicie niebolesny !!!

Po zabiegu implantacji Esperalu

obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych. Spożycie alkoholu w trakcie leczenia Esperalem może powodować wystąpienie objawów zagrażających życiu. Objawy nietolerancji alkoholu mogą wystąpić także po zastosowaniu płynów zawierających alkohol (np. płyny do płukania jamy ustnej, sosy, ocet, syropy przeciwkaszlowe, środki rozgrzewające, płyny po goleniu i inne kosmetyki zawierające alkohol)

Interesuje Cię leczenie uzależnień od alkoholu? Wszywki esperalu mogą być rozwiązaniem

Leczenie uzależnień od alkoholu nie jest proste. Wymaga ogromnej pracy zarówno terapeuty, jak i pacjenta. W moim gabinecie oferuję wszywki esperalu, czyli rozwiązanie, które jest skutecznym uzupełnieniem samej terapii alkoholowej. Na czym dokładnie polega?

Esperal to tabletka, którą doświadczony chirurg umieszcza pod skórą, najczęściej pod łopatką lub na pośladku. Sam środek przez kolejne miesiące uwalnia się do krwiobiegu, wywołując przykre dolegliwości po spożyciu alkoholu.

Warszawa – tu znajdziesz mój gabinet

Odpowiednie leczenie uzależnień od alkoholu wspierane esperalem od lat przynosi efekty. Musisz jednak pamiętać, że sam lek nie zastąpi terapii, choć skutecznie powstrzyma Cię przed spożywaniem alkoholu. Sam zabieg musi zostać przeprowadzony pod czujnym okiem doświadczonego chirurga. Jeśli jesteś zainteresowany, serdecznie zapraszam do kontaktu pod wskazanym numerem telefonu lub poprzez formularz kontaktowy z zakładce „Kontakt”. Gdzie mnie znajdziesz? Warszawa i okolice.